Nikon

Nikon Nederland is één van onze vaste opdrachtgever in foto- en videoproductie. Voor Nikon Nederland produceren we de NRC-fotowedstrijd in samenwerking met Kamera Express, cashback campagne content voor op social media, ster en narrowcasting en content die vanuit het hoofdkantoor voorzien moet worden van een Nederlandse ondertiteling.

Voor Nikon Europa produceren we elk half jaar de Instant Savings campagne die over heel Europa weggezet worden. De landen krijgen dan een open project aangeleverd met video snippets, zodat ze deze naar hun eigen taal kunnen aanpassen.

 

Promo new Nikon Z 50

Doel promovideoMensen enthousiasmeren/ kennis te laten maken met de nieuwe Z 50.

Werkzaamheden: Concept, script, regie, filmen, animatie en montage.

Assets video:

  • Lange video 35 sec (16-9) en dezelfde video voor op instagram stories. [FR, EN en NL/BE]
  • Instagram post video [NL-BE]
  • 2 product reviews [Coolblue en Nikon]
  • 12 social edits [Open project voor andere landen]

Fotowedstrijd 2019

Doel promotievideoMensen enthousiasmeren om ook te gaan fotograferen en mee te doen aan de NRC-fotowedstrijd.

Verhaallijn main promovideo: In de video’s zien we een fotograaf, fotografietips geven over het thema van de maand. De fotograaf is de inspirator naar de kijker en vertelt enthousiast over zijn/haar fotografie. Elke maand staat er een ander thema en een andere fotograaf centraal.

Werkzaamheden: Concept, casting, script, regie, filmen, animatie en montage.

Eindproducten per maand:

Assets video:

Lange video (max 4.00) + Nikon logo (16-9), 30 sec video + Nikon logo + ondertiteling (1-1), Tip 1 + Nikon Logo + ondertiteling  (16-9 + vertical), Tip 2 + Nikon Logo + ondertiteling (16-9 + vertical), 30 sec (Combi van de teaser + oproep fotograaf) + ondertiteling (vertical), Teaser 15 sec (vertical) en Q&A oproep 15 sec (vertical)

Assets fotografie:

15 Behind the scenes foto’s, 3 HERO afbeeldingen + what’s in the bag (Facebook carrousel) (1-1), Portretfoto’s, WITB foto en 17 foto’s fotograaf (shootdag)

Fotografie

Sushilla Kouwen
Sushilla Kouwen
nikon_nederlandheeftlief_highres
nikon_nederlandheeftlief_highres
HR_Nederland_werkt_Sandervanwettum
HR_Nederland_werkt_Sandervanwettum
foto9f11
foto10
bram-berkien-shanice-silva-cruz-nikon
bram-berkien-shanice-silva-cruz-nikon-sport
Festival
Festival
HEAD
Foodtruck

Cashback Content

Voor Nikon Europa en produceren we elk half jaar de Instant Savings campagne die over heel Europa weggezet worden. De landen krijgen dan een open project aangeleverd met video snippets, zodat ze deze naar hun eigen taal kunnen aanpassen. Voor Nikon Nederland produceren we de Cashback campagne content voor op social media, ster en narrowcasting.

Werkzaamheden: Concept, regie, filmen, animatie en montage.

Eindproducten per half jaar:

  • 100+ versies die op verschillende platformen worden weggezet.

Reclameschermen en Narrowcasting content

In opdracht van Nikon Nederland en België hebben we narrowcasting video’s geproduceerd die afgespeeld worden op schermen in diverse winkels. Deze schermreclame video’s zijn een combinatie van animaties en foto’s. Elk kwartaal worden er meerdere video’s opgeleverd. Deze video’s hebben dezelfde inhoud alleen veranderd de taal onder de reclame-uiting.

Werkzaamheden:
Concept, script, vormgeving en animatie.

Eindproduct per kwartaal
– 2 Nederlandstalige video’s
– 2 Engelstalige video’s
– 2 Franstalige BE video’s
– 2 Nederlandstalig BE video’s

Fotowedstrijd 2018

Doel promotievideoMensen enthousiasmeren om ook te gaan fotograferen en mee te doen aan de NRC-fotowedstrijd.

Verhaallijn main promovideo: In de video’s zien we twee personen fotograferen over het thema van de maand. Eén professionele fotograaf en beginner [Roëll de Ram van WeAreTravellers] die beter wil leren fotograferen. De fotograaf is de inspirator naar de kijker en vertelt enthousiast over zijn/haar fotografie. Aan de hand van het maandthema deelt de fotograaf zijn kennis met de kijker en Roëll. Elke maand staat er een ander thema en een andere fotograaf centraal.

Werkzaamheden: Concept, script, regie, filmen en montage.

Eindproducten per maand: 

Assets video: 

Hoofdvideo voor bij het thema op NRC-fotowedstrijd, Video whats in the bag, 30 seconde social video, Bumper advertentie 6 sec, Vertical video voor op facebook 10 – 15 sec en Instagram video 10-15 sec

Assets fotografie

Fotograaf (shootdag), Behind the scenes foto’s, Portretfoto’s en WITB foto en foto’s

Fotografie

walnoten-chocolate chip koekjes
Joeri Verlinden (NED)
Ranomi Kromowidjojo (NED)
NikonMonica2
NikonMonica1
Mladen Pikulic Tulin 4
Mladen Pikulic Tulin 14
fotoselectie_chris_konig_thema_buiten-2
fotoselectie_chris_konig_thema_buiten-17
Fotografie Nikon
Fotografie kind
Fotografie kind
Fotografie kind
DSC_4968
Appelcake met citroencreme en rood fruit 1 5x7
Processed with VSCO with a5 preset
Nikon shoot
Fotografie Schotse Hooglander
Fotografie straat
Fotografie straat
Fotografie straat
Interesse om met ons samen te werken?